čtvrtek 7. listopadu 2019

The END & V taxiku ... bez Aleše Hámy

Cestou na letiště nás adoptovala rodinka z Bogoty...

Je to tady... Výlet se nachýlil ke konci. Zbyl nám půlden v Medellinu. ale město nás moc nebaví. Tak jsme nakoupili co šlo a vyrazili s předstihem na letiště, do salónku. 

Od nákupního centra jezdí veřejná doprava na letiště. Pokukujeme okolo, asi by šlo využít ještě lowcostovější spoj, kdo ví, ale vzhledem k tomu, že opodál stojí 6tičlenná rodinka asi se přepravujeme jako místňáci. 

"Kam jedete? Na letiště? Super, můžeme vzít větší vůz a jet společně". Než jsem se stihl rozkoukat, přijel van, naložil nás všechny a jedeme. 'Aleš', jak jsem pojmenoval hlavu rodiny, mi dával zvídavé otázky převyšující moji slovní zásobu. Utnul jsem ho slivovicí! Zabralo to na 20min ;). Pak jsme si povídali snadněji. Pomaleji a jednodušší slovní zásobou. 

No, a teď si tu prostě sedíme a relaxujeme a doplňujeme tekutiny... už nás čekají jen lety Medellin-Bogota-Paříž-Praha .... 

'hasta la vista, baby'  ... uvidíme se v ČR! ;) 

Díky Ti čtenáři, žes dočetl až sem!


2 komentáře:

  1. Tak poctivě všechno přečteno, nějak jsem pozapomněla číst průběžně, tak pod články chybí můj zajisté vtipný komentář. Nu, tak příště :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a nejsem žádnej unknown, jsem to normálně jááá, M. ;)

      Vymazat