středa 6. listopadu 2019

Kolumbus by mě pochválil

Náš ráj se jmenuje Bahia Solano. Odstrčený kousek Kolumbie, kam vede jen námořní a letecká doprava ... ráj je dobyt!


Původní plán Amazonie, padl! Je to komplikované na přelety!  Ráj je mrtev ať žije nový ráj 2! Pozn. ráj dva, nikoli dvě faktoriál, i když... v tomto případě by to byl hezký matematický vtip ;)

Oops!!

Z Medellinu letíme Satenou, mala společost s ATR42-600, co léta z regionálního letiště EOH (O.Herraya). 

Hodinka letu a jsme v Bahia Solano. Přes runway vede cesta k domu a zavazadla fungují stylem přitáhne vozík a rozdává. Ale proč ne!

V oblasti jsou dvě větší města. Bahia Solano a El Valle. My si na neštěstí zvolili bližší Bahiu, kde není nic .... vůbec nic, i oceán tu vypustili a po deštích je kalný. 

Moc pěkně to shrnula Janička: 


Tichý oceán nebyl jenom tichý, ale i takřka prázdný!!! (A ne, nebyl to odliv.) A jak je patrno na videu, tak i dost špinavý. Takže ráj na konci světa se odkládá. Záměrně píšu, že odkládá, neboť Vašík skleslý z dané skutečnosti, že tu není voda natož "zvuky velryb" (a to ještě nevěděl o krysách pod sítí), jal se hledat jiný kus ráje. Takže zítra se přesouváme! 
Mě se tu ale docela líbí,je to taková ta surová Kolumbie, kterou jsem si já představovala. A fakt vesnička (město) jako z dob filmu Obecná škola. Jdeme po ulici (představ si zpevněné bahno) a přišel k nám starší pán v klobouku, košili a v tesilkách ustřižených na kraťasy, podal nám ruku a přivítal nás s tím, že je ředitel místní školy. No není to krásné 😄 Jsem nadšená!!!💃💃💃 Váša méně 🕴️

Kdepak, takhle můj ráj nevypadal ani na fotkách na "gůglu" a ten přece nelže! Naštěstí situaci zachránil místní pan učitel, co se semnou dal do řeči a ... hamburgrárna. ;)) 

Tam kde se džungle střetává s oceánem.

A přece se točí! Heuréka! Joo! a nebo, prostě jen (jak jsem to naučil naše německé kamarády v džungli) ... Ty Vole! 

2km tmavé pláže, čisté, bez lidí (tedy s naprostým minimem lidí), vlnami pro surf (po ránu), lokálním městem - opravdové RAW Columbie - hlavní ulice, okolo pár domů, obchod typu "rakve bitche olejovky" a jedna jídelna kde vaří hodně dříve narozená señora, zato opravdu chutně! 

Ano tohle je to po čem jsem toužil.!! a půjčují tu i surfy!!

Když v ráji pršelo

Dámy prominou, ale chcalo jako z konve! Padaly trakaře, provazy deště. To by nevadilo. Jak praxe ukázala, rákosovo/palmová střecha těsnila a ještě je eko! Zato ty blesky, ty se točily neustále okolo. Co žiju jsem takovej rámus nezažil. Když to poblíž udeřilo, skoro jsem nadskočil v posteli. 

Když se hromy ztišily, špitla Janička do ticha.... ten vypranej a uschlej batoh asi bude muset schnout znovu... když zůstal na palmě.

7.5 Fish a zmrzka s rozinkami

Každý máme svůj kousek ráje. Mezitím co Janička pečlivě prověřovala kvalitu hamaky, za podpory zmrzky s rozinkami, já jsem si půjčil surfboard typu fish a užíval jsem si vln. Byly to jedny z nejepších jízd a ještě na tak krátkém prkně! Prostě to byla PECKA!

Je důležité mít i společné zážitky, a tak společně relaxujeme při západu slunce na vyhřátém písku
a popíjíme výborný rum.




2 komentáře: